شرایط ارسال سفارشات

مشتریان عزیز می‌توانند در مراحل خرید از بین 2 شیوه ارسال با تیپاکس به صورت پس کرایه و یا پست پیشتاز یکی را انتخاب کنند.

سفارشات برای جزیره کیش، جزیره قشم، چابهار، بندر ماهشهر و عسلویه از طریق پست پیشتاز انجام خواهد گرفت.

پست پیشتاز به تمام نقاط کشور محموله مشتریان را ارسال می کند. پس از اینکه سفارش شما از طرف فروشگاه گلستان علی به پست پیشتاز تحویل داده شود، شماره رسید پستی به اطلاع شما خواهد رسید شما می‌توانید از این صفحه ( پیگیری سفارشات ) سفارش خود را پیگیری کنید. البته در صورتی که با فروشگاه گلستان علی تماس بگیرید این پیگیری توسط تیم پشتیبانی هم انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است با توجه به شرایط مختلفی که در خصوص سفارشات و سیستم های ارسال رخ می دهد خریداران با خرید خود این امر را می پذیرند که حق انتخاب روش ارسال را برعهده فروشگاه گلستان علی می گذارندو در صورت ارسال هر روش ارسال، به مشتری اعلام خواهد شد.

در صورت عدم موجودی برخی کالاها در انبار فروشگاه ، کلیه ی موارد موجود برای خریدار ارسال می گردد و وجه اقلام ناموجود به حساب مشتریان عینا واریز خواهد شد. لازم به تذکر است مشتریان به منظور هر چه سریعتر باز پس گیری وجوه برگشتی می بایست شماره شبا و یا شماره کارت خود را اعلام کنند .

انتخاب روش ارسال در هنگام تایید سبد سفارش، صرفا به عنوان پیشنهاد مورد نظر مشتری می باشد و باتوجه به سیاست های ارسال فروشگاه گلستان علی لازم به ذکر است:

 فروشگاه اینترنتی گلستان علی در انتخاب سریعترین و ایمن ترین روش، ممکن است نحوه ارسال تغییر پیدا کند حداکثر سعی خود را انجام می دهیم تا با روش ارسالی مورد نظر مشتری محترم سفارشات را تحویل دهیم. ولی اولویت ارسال روش به انتخاب مشتری خواهد بود.

با سپاس فراوان فروشگاه گلستان علی

سبد خرید